Kamu váltó kerül a Kia új villanyautóiba
A dél-koreai gyártó új elektromos modelljeiben akár kényünk-kedvünk szerint váltogathatunk.
A dél-koreai gyártó új elektromos modelljeiben akár kényünk-kedvünk szerint váltogathatunk.
A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
A Waymo tárgyalásokba kezdett a Hyundai Motorsszal, hogy kiszervezze az önvezető autóinak gyártását – írja a Reuters a dél-koreai Electronic Times meg nem erősített értesülésére hivatkozva.
Megkezdődött a korábbinál nagyobb kapacitású akkumulátorral szerelt Hyundai Ioniq 5 hazai forgalmazása.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
A dél-koreai gyártó nem kevesebb, mint négy elektromos autóval indul az idei Pikes Peaken.
A Hyundai Ioniq 5 eN1 minden korábbinál komolyabb tempóval kecsegtet.
A kívül-belül felfrissített középkategóriás elektromos modell mostantól sportos hangulatú N Line kivitelben is elérhető.
Íme a bizonyíték arra, hogy az egy ideje már Magyarországon is kapható Hyundai Ioniq 5 N nem csak papíron villámgyors.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A 770 Nm nyomatékú Ioniq 5 N alig 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A dél-koreai gyártó a közeljövőben várhatóan belső égésű és zéróemissziós fronton is komoly fejlesztésekkel támad.
A Hyundai 19-re lapott húzott, amikor a SUV-okat követelő piacon előrukkolt egy alacsony építésű és meghökkentő formatervű szedánnal. Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a szuperalacsony légellenállású Ioniq 6.
Ez messze nem egy unalmas szürke Kia, hanem egy olyan izgalmas EV6 GT, mely még a komolyabb Porsche Taycanoknak is feladja a leckét. Meghajtottuk a drift üzemmóddal is kényeztető új elektromos családi autót.
A dél-koreaiak egyfajta elektromos raliautós élményt ígérnek.
Az alacsony építésű és szerény légellenállású dél-koreai modell immár itthon is kapható.
Az alacsony légellenállás és a hatékony működésű hajtáslánc a jelek szerint alaposan megteszi a hatását, az Ioniq 6 hatótávjára nem lehet panasz.
Sohasem volt olyan egyszerű parkolni, mint a Hyundai új elektromos autójával.
A több tucatnyi szenzorral felvértezett különleges Ioniq 5-ösök 4-es szintű önvezetésre képesek, és elsőként Las Vegas utcáit hódítják meg.
Két külön műfaj a villanyautó és a benzines.